Üdvözöljük az Ügyfélszolgálati portálunkon!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-járvány terjedésének mértéke és szolgáltatásunk érintettsége ügyfélszolgálati tevékenységünk és kommunikációs csatornáink felülvizsgálatára ösztönözte vállalatunkat. Üzletmenetünk folytonossága mellett kiemelt fontosságú számunkra ügyfeleink, és munkatársaink egészségének védelme, melynek érdekében telefonos ügyfélszolgálatunk tevékenységét 2020. március 25-től kezdődően átmenetileg csökkentett erőforrással tudjuk ellátni. Ugyanakkor elektronikus csatornáinkon ügyfélszolgálatunk működése továbbra is folyamatos, sőt ezekre a csatornákra többleterőforrást csoportosítottunk át.

Kérjük Önöket, hogy kérdéseikkel és észrevételeikkel elsődlegesen e-mail címeinken vagy online űrlapjainkon keresztül keressenek bennünket! További információkért kattintson ide.

Az alábbi ikonokra kattintva – kategóriánként - a leggyakrabban feltett kérdéseket és a vonatkozó tudnivalókat találja meg. Amennyiben nem kapta meg a keresett információt, a kérdéskörök végén megtalálja ügyfélszolgálati elérhetőségeinket, amelyeken közvetlen segítséget kérhet munkatársainktól.

 
Ugyfelszolgalat_nyito_nyomkovetes_v2

NYOMKÖVETÉS INDÍTÁSA

 
Ugyfelszolgalat_nyito_erkezes_v3

Küldemény érkezése

Ugyfelszolgalat_nyito_feladas_v2

Küldemény feladása

Ugyfelszolgalat_nyito_vam_v2

Vám

Vámkezelési megbízással kapcsolatos kérdések

Ugyfelszolgalat_nyito_egyeb_v2

Egyéb

Címhelyváltozás, hírlap, általános postai infomációk, céges kérdések, panaszok